Goedemorgen,
nieuw hier en blij dat ik jullie gevonden heb;
Ik gebruik al "een eeuwigheid" banktrans en loop sinds dit jaar tegen het probleem aan dat bij het importeren van mijn sns betaalrekening .csv alle bedragen op 0,00 staan.
De spaarrekening wordt wel correct geimporteerd .
Verder ben ik nieuwe klant bij rabo en bij het importeren van hun .csv bestanden krijg ik de melding onbekend formaat,
Graag jullie support,
Jack
SNS betaalrekening, bedragen allemaal 0,00?
- Administrator
- Site Admin
Re: SNS betaalrekening, bedragen allemaal 0,00?
Goedemorgen Jack,
Welkom op dit forum.
De problemen die jij opsomt komen mij totaal onbekend over.
Er zijn momenteel geen problemen bekend met betrekking tot ASN- en/of Rabobanktransacties.
Welke versie van BankTrans gebruik je?
Neem aan dat je de gedownloade transacties voor het inlezen niet opent in een ander programma zoals Excel.
Heb je al geprobeerd de transacties opnieuw te downloaden?
Als je de transacties kunt anonimiseren kun je de transactiebestanden hier uploaden via Bijlagen.
Anders bestaat de mogelijkheid om de bestanden direct naar mij te sturen; maar alleen indien je dit wilt.
SHA1 hashcode: 7005f27f8b38940b62b093bbeb1b497637853367 20250407 98w #148
Welkom op dit forum.
De problemen die jij opsomt komen mij totaal onbekend over.
Er zijn momenteel geen problemen bekend met betrekking tot ASN- en/of Rabobanktransacties.
Welke versie van BankTrans gebruik je?
Neem aan dat je de gedownloade transacties voor het inlezen niet opent in een ander programma zoals Excel.
Heb je al geprobeerd de transacties opnieuw te downloaden?
Als je de transacties kunt anonimiseren kun je de transactiebestanden hier uploaden via Bijlagen.
Anders bestaat de mogelijkheid om de bestanden direct naar mij te sturen; maar alleen indien je dit wilt.

Re: SNS betaalrekening, bedragen allemaal 0,00?
Goedenavond,
dank voor je snelle reactie.
Ik gebruikte 2.90 , heb het programma verwijderd en 2.91 geinstalleerd.
Nieuwe afschriften gedownload van sns en rabo, (nergens mee geopend) , het probleem is er nog steeds; sns betaal wordt geimporteerd echter alle bedragen 0,00 ,
sns spaarrekening wordt correct geimporteerd, rabo geeft de melding onbekend formaat.
Ik stuur je allereerst het sns betaalrek bestand als prive bericht,
Alvast bedankt voor je hulp,
Groet, Jack
dank voor je snelle reactie.
Ik gebruikte 2.90 , heb het programma verwijderd en 2.91 geinstalleerd.
Nieuwe afschriften gedownload van sns en rabo, (nergens mee geopend) , het probleem is er nog steeds; sns betaal wordt geimporteerd echter alle bedragen 0,00 ,
sns spaarrekening wordt correct geimporteerd, rabo geeft de melding onbekend formaat.
Ik stuur je allereerst het sns betaalrek bestand als prive bericht,
Alvast bedankt voor je hulp,
Groet, Jack