BankTrans revived overweegt eveneens om te stoppen

Berichten, opmerkingen, recensies, ...
Administrator
Site Admin

Re: BankTrans revived overweegt eveneens om te stoppen

Bericht door Administrator »

Dag Birdyboy,

"of jij banktrans nog verder ontwikkelt"
  • Nee, BankTrans wordt niet verder ontwikkeld.
    Voor alle duidelijkheid: ik ben niet de ontwikkelaar van BankTrans, dat is Tonnie.
    Nadat Tonnie gestopt is, worden er geen nieuwe versies van BankTrans meer ontwikkeld.
    Bij veranderingen (door het besturingssysteem of door banken) kunnen we proberen met workarounds BankTrans in de lucht te houden.
    Dit heeft echter zijn grenzen. Op dat moment stopt de ondersteuning van BankTrans.
BankTrans Algemeen 2026 SHA1 hashcode: bec00006aae2373c6889f1900cedad948fcfd490 20260312 79w #224 actueel leestijd 1 minuut gecontroleerd door Scribbrmeer dan 10.000 weergaven
bdnugget

Bericht door bdnugget »

Hoi Kees,

Is de broncode van Banktrans ergens te krijgen? Ik zag dat je het had over het op Github zetten maar dat dit niet is gelukt, is er een andere manier om de code openbaar te maken?
Nu Ubuntu 26.04 eraan komt en volgens mij alleen Wayland gebruikt lijkt dit problemen te geven. Ik wil graag kijken of dat makkelijk op te lossen is (anders is XWayland gebruiken natuurlijk ook een optie).
Administrator
Site Admin

Bericht door Administrator »

Dag bdnugget,

Welkom op dit forum.

De broncode is eigendom van Tonnie. Hij beslist wat ermee gebeurt. Ik kan, en wil, hierin geen rol spelen.

Zoals eerder aangegeven: bij veranderingen in het besturingssysteem en/of het beschikbaar stellen van transacties door banken, zullen er workarounds bedacht moeten worden.
Plaats reactie