Einde van BankTrans

Nieuwsberichten.
Administrator
Site Admin

Einde van BankTrans

Bericht door Administrator »

Overgenomen van de Homepage van banktrans.nl

Geschreven: 19 januari 2024

Het einde van BankTrans is in zicht. In de loop van maart 2024 gaat de site offline en ook de e-mail zal niet meer worden beantwoord.

Ik heb BankTrans met veel plezier gemaakt en jaren lang onderhouden. Het laatste jaar heb ik er echter steeds minder tijd voor en heb dan ook besloten te stoppen met het onderhoud. Ook de website gaat offline omdat ook het onderhoud en moderatie van het forum de nodige tijd kost. Het contract met mijn provider verloopt in de loop van maart en zal niet worden verlengd.

Indien BankTrans al is geïnstalleerd zal het uiteraard blijven werken. Nieuwe formaten kunnen zelf worden toegevoegd waardoor het wellicht nog een hele tijd gebruikt kan worden. Er komen echter geen updates meer en er zal geen mogelijkheid meer zijn om vragen te kunnen stellen (via e-mail en/of het forum).

Bij deze bedank ik iedereen die over de jaren heeft geholpen bij het verbeteren van BankTrans, beantwoorden van het forum en voor de leuke reacties. Zonder deze ondersteuning was BankTrans niet geworden wat het nu is.

Vriendelijke groeten,

Tonnie
Afbeelding SHA1 hashcode: e9e80be2cccaec8aacabba5ee74b4c3450e3d8df 20240414 187w #5
Plaats reactie