Dag Wonnie,
Scherp opgemerkt.
Je weet dat je ook de eerste bent die een reactie plaatst? Dit kan niemand meer van je afpakken.
Geef eerst antwoord, daarna extra uitleg: de prijs is gegarandeerd eenmalig 40 euro; als je de kortingscode gebruikt 34 euro.
Heb de fout lang geleden al opgemerkt, maar op deze overheidspagina (ministerie van Financiën) staat nergens een adres om dit te melden. Heb het maar zo gelaten. In plaats daarvan contact opgenomen met de leverancier. De actuele versie van Naanab was toen v2.
Wijzer in geldzaken repte van
jaarlijks 35 euro.
Dit is het antwoord van Naanab:
Naanab finance kost €30,-. Dit is eenmalig voor versie 2.x.
Een jaarlijks bedrag van €35 hebben we nooit gerekend, de prijs is altijd eenmalig geweest.
Met vriendelijke groet,
Naanab Klantenservice
Optimistisch gedacht kun je zeggen dat de website het aantal fouten van 2 naar 1 gereduceerd heeft: Was prijs en jaarlijks, nu moet alleen jaarlijks nog verwijderd worden.
Wat ik op
BankTrans al aangaf, heb verder geen onderzoek gedaan naar eventuele toekomstige kosten.
Versie 2 kostte 30 euro. Gebruikers kunnen versie 2 (zonder bijkomende kosten) blijven gebruiken. Weet niet wat ze moeten bijbetalen als ze willen overstappen naar versie 3. Tien euro zou een mooi bedrag zijn.
Neem gerust contact op met de leverancier als je meer over hun prijsbeleid wilt weten.
Wil jij het resultaat dan hier plaatsen?
Dit is de prijs als je Naanab met korting aanschaft:
Algemene mededeling: Voor gebruikers van
BankTrans die Naanab willen uitproberen, heb ik een handleiding geschreven. Kan deze op verschillende manieren aanbieden − alleen zal deze niet op de website van
BankTrans geplaatst worden. Beschik over een e-mail variant, een PDF-versie, én sinds 20 februari
hier op ons eigen forum.
Mag ik jou, Wonnie, nogmaals feliciteren als eerste vragensteller.
SHA1 hashcode: 1ea7b2e61fb907424c06fc0680f156373a636ec2 20250409 298w #11